Joulusta ei ole tietoakaan mun sydämessä. Siivoukset on aloittamatta, pyykinpesut aloitin toissapäivänä, eilen ja tänään en ole pyykkäystäkään jatkanut. Tänään en ole joulua varten joutanut mitään tekemään. Huomenna on täysi työpäivä ja harjoitukset. Maanantaina olen päättänyt leipoa piparit. Siis enpäs leivokaan, kun en ole tarvikkeita hankkinut. Teen uuden päätöksen: maanantaina haen tarvikkeet, teen piparitaikinan ja tiistaina leivon.

Tytär vei ne askartelutarvikkeet, olin tehnyt vauvelin kuviakin kortteja varten. Ihan hyvinhän se meni - niin olin hiljaa mielessäni ajatellutkin. Vaikka kyllä itsekin voisin askarrella. Itse tehdyt on mukavampia antaa ja saada. Joulukortteja mulla on ennestäänkin. Ostan joka vuosi joulun jälkeen korttialennusmyynnistä seuraavan vuoden joulukortit.

Hauskaa lauantai-iltaa lukijoilleni!