Eipä tullut flunssa. Mitä nyt vanha flunssa vähän vaivaa vielä. Räkää riittää. Aurinkoinen päivä. Hienoa. Ehkäpä se kevätkin sieltä tulee...

Vauveli oli kuin olikin isänsä luona yötä. Oli siis selvin päin isukki. Vähän puhelimessa kuulostelin tyttären tuntoja ja oli kuulemma mennyt vauvelilla ja isukilla ihan hyvin. Mitenkähän tytär on vapaailtansa käyttänyt?

Poika soittaa jotain räimettä volyymilla ja huutaa ja riehuu, kun nettipelissä ei ilmeisesti kaikki mene kohdalleen. On aina inhottavaa, kun hän riehuu. Nytkin hän pilaa sunnuntaipäivän varmaan naapureiltakin. No onhan täällä joku muukin joskus riehunut. Mies menee seinän vieriä makuuhuoneeseen ja jupisee mennessään, mutta ei puutu asiaan. Pelkää poikaa - isohan poika onkin, mutta ei hän kenenkään päälle ole käynyt. Tavaroita paiskelee. MInä menen aina oven taakse hillitsemään riehumista, en minä poikaa pelkää. Hän ei rauhoitu minun sanomisista, vaan huutaa mulle. No se ei mua hetkauta.

Lehdessä oli siitä, että 17-vuotias tappoi 44-vuotiaan isänsä. Niin että onhan näitä juttuja. Usein kuitenkin alkohollilla on osuutta asiaan.