1245520512_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on meidän mökkiranta.

Tänä vuonna Juhannusta piti viettää veneellä, osittain sen vuoksi tulin tänne kaupunkiin. Mökillä olin parisen viikkoa tuulessa, sateessa ja kymmenen asteen tienoilla olevassa lämpötilassa. Mikä kesän alku!

Juhannuksen olen viettänyt kotona kerrostalossa.... ihan ollut mukavaa lämpimissä, kuivissa huoneissa tehdä mitä huvittaa. Voi heitä, jotka ovat luonnon helmassa, minulle se riitti vähäksi aikaa.

Kiitos teille kaikille ihanille blogiystäville, jotka lupasitte olla unohtamatta. Valokuvia otin tällä kesäkuun reissulla yli 300. Niitä olen pari päivää selaillut ja käsitellyt. Mm. olen tilannut kortteja kuvistani. Saa nähdä, minkälaisia niistä tulee, en ole aikaisemmin tilannut kortteja. Onko teillä kokemusta korttien teettämisestä? Oli kummallista, että ainakin viidellä Nettifirmalla oli vain 10x20 kortteja, ei ollenkaan 10x15...

Oletteko huomanneet, että Extra Filmissä saa nyt teettää maksutta 40 valokuvaa.. ? Aion käyttää sen hyödyn.