Herätyskello tai siis kännykkä pimputti juuri nyt. Heräsin jo kuudelta ihan omia aikojani. Näin unta, että olin vessassa. Se uni on aika vaarallinen (!) - on noustava heti, jos yleensä herää ennenkuin uni muuttuu kosteaksi.

Ovi kävi, poika tuli kotiin varttia yli kuusi. Pyöriskelin vähän aikaa sängyssä ja nousin laittamaan kahvit tulelle.

Ensimmäisen työviikon viimeinen työpäivä on tänään. On tuntunut ihan hyvältä palata töihin. Etukäteen vähän harmitti, etten tehnyt mitään tuntien eteen tuon kahden kuukauden aikana. Useimmissa ryhmissä jatketaan syksyisen tanssin harjoituksia. Koska myös opiskelijoilla on ollut niin pitkä tauko minun opetuksestani, niin tanssit on mentävä alusta alkaen uudelleen. Sijaisilla on ollut tunneilla ihan eri ohjelma, eivät he osaa niitä tansseja, joita minä opetan.

Lihakset kyllä kärsivät ensi tunneista. Aika hyvin olen saanut palautettua niiden joustavuuden venyttelyllä. Rauhallisina pysytelleet nivelkulumat jalkaterissä ovat tästä rääkistä vähän rasittuneet ja kipuilevat. Olen käsilläni hieronut jalkoja iltaisin. Tuli mieleen, että minullahan on hierova jalkakylpylaite. Miksi en sitä käytä? En ole vain muistanut.

Tänään sunnuntaina on kolme ryhmää - niistä ensimmäinen alkaa Jumalanpalveluksen aikaan. Viimeinen ryhmä on illalla kuudelta.  Iltapäivällä on itsellä harjoitukset. Eilenkin oli harjoitukset. Ts. tällä ensimmäisellä viikolla ei ole ollut yhtään vapaapäivää tanssista.....!!