Menin Elisa-shopitiin tänään. Halusin tehdä sopimuksen euron sunnuntaista. Lähdin sieltä uuden puhelimen, uuden liittymätyypin ja puheaikapaketin kanssa. Siinä välissä olin tehnyt jo parit uudet sopimukset, kunnes huomasin tiskillä puheaikapakettitarjouksen, jonka viimeinen voimassaolopäivä olikin huomenna. Paketissa puhelimen hinnaksi tulee 120,- kun sen hinnastohinta on 240,- Eur.

Puhelin on mulle ihan super, siinä on kamera, radio, MP3 ja MP4 soitin. En ole vielä ottanut sitä käyttöön. Siihenkin pitäisi olla aikaa, mutta eiköhän sitä sen verran löydy jossain vaiheessa. Tää on ihan kiva, koska olen suunnitellut ostavani MP3-soittimen, nyt sekin siis on minulla.

Niin ja puheaikapaketissa puhelulaskunikin pienenee.....!

*******

Digikuvauskurssilaisten on mahdollisuus osallistua "Minun paras kuvani" -näyttelyyn, joka pystytetään opiston ala-aulaan. Tilasin tänään suurennoksen yhdestä kuvastani - en tiedä, onko se paras, mutta olen katsonut sitä nyt puoli vuotta tietsikkani näytöllä enkä ole vielä kyllästynyt, niin teetin sen siitä. Perjantaina menen kehysliikkeestä ostamaan reikäpahvin - pastiksen vai mikä se on, johon kiinnitän kuvan maalarinteipillä, jota kävin tänään ostamassa Tiimarista. Maanantaina kuva pitää viedä opettajalle.

1250649.jpg