Tänä vuonna Itämainen tanssi on kovasti suosittua tai sitten minä olen suosittu. Kaikissa ryhmissä on paljon porukkaa, mikään ryhmä ei ole ollut edes lopetusuhkan alla ellei sitten oteta huomioon sitä senioritanssin ryhmää, joka ei edes alkanut. Ryhmissä on 30-40 opiskelijaa, pienimmässä ryhmässä ehkä 12. (10 on raja)

On todella innostavaa tehdä töitä, kun tunneilla käy paljon porukkaa. Olen ollut melkoisen vauhdissa koko syksyn. Tunteja on niin paljon, että tämä blogikin on jäänyt vähän huonolle hoidolle. Tai olen minä ottanut osaa näihin kuvahaastekisoihin ja kiitos teidän kaikkien, olen saanut paljon palautettakin. En jaksa/ennätä lukea niin paljon blogejanne kuin haluaisin. Enkä ole kerennyt tehdä mitään muutoksia. Joku sellainenkin uudistus tänne on tullut, että vanhat/uudet blogit. Voi että kunhan nyt ennättäisin joskus paneutua.

Yksi syksyn uudistus on elämässäni: juon joka ilta 1-2 lasillista punaviiniä - en enempää. En tiedä, miksi juon. Minusta on niin mukavaa istahtaa sohvalle yöpuvussa ja aamutakissa ja ottaa se pieni lasillinen punaviiniä. Aikaisemmin käytin isompaa lasia, silloin otin kerran viikossa viiniä. Nyt on puolet pienempi lasi, pienemmät annokset, mutta joka ilta.