Mulla menee monta tuntia, kun lueskelen teidän kaikkien ihanien ihmisten blogeja. Luen, vaikka en kaikkia kommentoi. Nytkin olen istunut tässä ties kuinka kauan. Olen oppinut käyttämään blogilistaakin. En osannut ensin laittaa edes omia suosikkejani sinne. Eivät ne kaikki vieläkään ole siellä, osa on vasta tässä omassa blogissa. En osannut myöskään katsoa omia tietojani. Nyt käyn kiihkeästi niitä tarkastelemassa. Välillä suosituimmuusasema tuottaa suuren pettymyksen ja ihmettelyn, kun olen pudonnut kolmekinkymmentä sijaa puolentoista vuorokauden takaisesta. Muutaman tunnin kuluttua tai ainakin seuraavana päivä olen taas noussut sen verran. Joten keikun koko ajan samoilla jalansijoillani.

Silloin kun blogisuosittelija iski silmänsä blogiini, keikuin hetken kuuman listan eka sivulla. Jotenkin minua kauhistutti se, että niin moni kävi lukemassa sivuani ja aloin kirjoittaa varovaisemmin. Kuumuus kyllä helpotti ja olen nykyään melko viileää kamaa. Tämä sopii minulle ihan hyvin, vaikka en voikaan kieltää pientä kateuden häivettä, kun huomaan, kuinka suosittuja toiset ovat. On joka tapauksessa mukavaa, että on tullut säännöllisiä kontakteja ja vaikka aina ei kommentteja olisikaan, niin tiedän, että olette käyneet. Ja vaikka minäkään en aina kommentoisi, niin seurailen teidän kirjoituksianne.

Iloista viikonloppua!