Kirjoittaminen on eräs harrastukseni. Joskus olen kirjoittanut enemmän. Perustin tämän blogin v. 2005 pitääkseni yllä kirjoitusharrastusta. Viimeiset työvuoteni olivat niin hektisiä, että oli pakko jättää kirjoittaminen vähemmälle. Vähitellen blogi muuttui valokuvablogiksi. Usein olen miettinyt: Ovatko Kuva ja Sana toisensa poissulkevia?

Eläkkeelle jäätyäni olen viritellyt uudelleen kirjoitusharrastusta. Nyt kun olen tekemässä isästäni jonkinlaista tarinaa itselleni ja jälkipolville, niin valokuvat hänestä kiehtovat minua kovasti.

Tässä kuvassa isäni katsoo 18-vuotiaana hyvin hellästi minulle tuntematonta neitoa. Alkuperäinen kuva on otettu vuonna 1929.

Ilmeisesti samoihin aikoihin on otettu tämä viehättävä hiihtokuva. Vuodenaika vaikuttaa samalta kuin tämä mitä nyt elämme eli kevättalvelta. En tiedä, keitä he ovat. Kovin muodikkailta vaikuttavat.

Kuvia kuvista on lisää täällä: