Valokuvatorstaissa on käyty keskustelua koko valokuvatorstain tarpeellisuudesta ja ideologiasta. En jaksa noin syvällisiä ajatella kuin moni muu, vaan sanon, että valokuvatorstai on yksi parhaita juttuja täällä blogistaniassa. Aina en vastaa, kun ei ole sopivia kuvia tai aihe ei sytytä. Aina en käy kaikkia kuvia katsomassa. Kuitenkin ne, joita käyn, ilahduttavat minua ja haluan olla tässä mukana aina, aina ja aina.

Minä en pysty torstaina kuvia laittamaan, kun on kiireinen työpäivä. Olen laittanut yleensä perjantaina tai joskus myöhemmin. Jos joku käy kommentoimassa, ilahdun kovasti. En minä laske kävijöiden määrää. Hienoa, jos pystyn iloa tuottamaan kanssabloggaajille.

Tämän torstain haaste Helmikuu on Helmi, on minulle vaikea. Kun katselen valokuviani vuodesta 2006, josta asti minulla on ollut digikamera helmikuussa, en ole ottanut kuvia. En tänä vuonnakaan sellaisia, jotka tähän kävisivät.

Menen siis huomenna ulos ja otan helmen kuvan - toivottavasti.

Nyt alkaa Emmerdale ja puolen tunnin kuluttua minun on oltava jo bussissa. Menen opettamaan senioreita.

Terveisin Pantteri