Maijamuru haastoi tähän meemiin. On vaikea keksiä itsestään hyviä ominaisuuksia, paljon helpompi olisi luetella 10 negatiivista ominaisuutta. Tällaisia tehtäviä on ollut joskus jossain kursseilla t.m.s. ja aina se on ollut yhtä vaikeaa. Yritän nyt kuitenkin.

1. Olen Duracell-pupu. Tämän olen kuullut monta kertaa vuosien varrella itsestäni mainittavan. Pidän sitä positiivisena ominaisuutena varsinkin, kun ottaa huomioon ikäni ja kuulin sen viimeksi tällä viikolla.

2. Innostun helposti. Tämä saattaa muuttua negatiiviseksikin, jos innostuu monista asioista yhtä aikaa.

3. Olen innostava. Saan toisia mukaani kaikenlaisiin juttuihin... osaan suostutella.

4. Puhun asioista niiden oikeilla nimillä. Suorapuheisuus ei aina ole hyväksi, siihenkin olen törmännyt.

5. Olen rohkea. En pelkää pimeää, en metsää, en karhuja, en vettä, en ihmisiä, en yksinoloa. Hämähäkit on vähän siinä ja siinä....

6. Olen fyysisesti hyväkuntoinen. Kiitos aktiivisen liikkumisen.

7. Olen monipuolinen.. minulla on monia erilaisia taitoja ja olen kiinnostunut monista asioista.

8. Minulla on hyvä rytmitaju. Sekä tanssissa että elämässä.

9. Osaan oikolukea. Tämä on merkillinen ominaisuus, jota ei kaikilla ole. Näen teksteissä virheet, joita toiset eivät ole huomanneet.

10. Olen nöyrä, mutta en nöyristele. Vaikka tässä itseäni kehunkin, en ylpeä ole, en. Elämä on tehnyt nöyräksi.

Haastan tähän meemiin Alppiruusun. Toivottavasti hän kotiutuu lomamatkaltaan pian, että pääsee vastaamaan!