Olen lähdössä lomamatkalle ja kone jää nyt tähän tilaan. Pakana vieköön, en muistanut edes salasanaani... olin tallentanut sen, joten minun ei tarvinnut sitä muistaa! En todellakaan muistanut. Nyt kuitenkin olen täällä kaikkien seikkailujen jälkeen.
Kohotan vielä valkoviinilasillisen janoisilleni huulilleni ja häivyn - Saharaan - ei vaan Etelä-Karjalaan. Ehkä sumuun ja humuun tai muuten vaan mukavaan extreme-seikkailuun.
Kiinnekohtia on BB ja Manhattan Transfer, lapsuus ja ehkä jokunen ystäväkin sekä kirjoittavien keski-ikäisten seikkailut rajan pinnassa, niin ja Enso! Ehkä myös se mies... se on vain ehkä.

Aamulla pakkaan kuitenkin autoon nuoremman miehen ja kissan sekä lukuisan määrän epämääräisiä kasseja ja pusseja. La Dolce Vita ja kippis teille kaikille ihanille. Palataan langoille kuukauden kuluttua tai myöhemmin.

Rakastan teitä kaikkia. Olen rakkauden täyteinen tänä tummuvana iltana. Ymmärrätte varmaan iloni, te blogeihin hurahtaneet.