Viikon verran flunssa on jäytänyt. Olen ollut pystyssä Finrexinin ja inkivääri-hunajaveden avustuksella. Enkä ole vielä kaatunut. Eilen olin jo niin poikki, että illan viimeiset tunnit ottivat tosi koville. Päätinkin, että tänään en evääni liikauta, vaan annan itseni levätä, pakotan itseni lepäämään. En mennyt edes kuntosalille. Päätä särki aamulla ja kaikki paikat kolotti. Tässä tietokoneella istuessa vaivat vähitellen ovat helpottaneet, mutta aktiviteettejäni en lisää. En ala esim. siivoamaan - sehän voisi aiheuttaa vaikka sydänlihaksen tulehduksen, joka vaanii liian nopeasti sairastamisen jälkeen liikkeelle lähtijää.

Vaikka olen ollut tietokoneella, en ole kanssabloggaajien blogeja juurikaan lukenut, vaan olen seikkaillut Netissä. Olen käynyt lukemassa kollegojen kotisivuja ja keksinyt samalla paljon parannettavaa omissani. Olen hakenut yhden tanssipuvun kuvia - oikeastaan sen takia aloin noita kollegojen sivujakin tutkia. Lopulta parhaat kuvat löytyivät kuitenkin oman yhdistyksen kotisivuilta - itsehän ne sinne olen laittanut.

Etsin erästä tiettyä kuviomallia. Oppilaani haluavat koristella tekemänsä asut kevätnäytökseen. Olisin tietysti voinut ottaa myös omasta puvustani digikuvan, mutta kun digiaika on minulle niin uutta, niin en edes muistanut moista. Ehkäpä otan vielä omasta puvustanikin kuvan, vaikka mulla on nyt jo kolme mallia.