1967702.jpg
Vanhus tarvitsi apua päästäkseen viimeiselle matkalleen. Saatoin häntä itku kurkussa ja muistelin yhteisiä mieluisia kokemuksia. Kuinka hän oli auttanut minua monissa pulmatilanteissa eikä ollut koskaan oikeasti minua jättänyt. Nyt olimme tulleet polkumme päähän, tuhansistamme erään. Ja minä olin valmis luopumaan. Vanhuskin nikottelematta teki matkan, kun oli päässyt vauhtiin.

Perillä meidät otti vastaan ystävällinen hymyilevä mieshenkilö, jonka vaikutuspiirissä oli hyvä olla. Silloin olin varma, että olin saattanut vanhuksen aivan oikeaan paikkaan.

**************

Lahjoitin Golfin Ammatilliseen kurssikeskukseen. Siellä se palvelee opetustarkoituksissa, kun se puretaan raadoksi ja aletaan rakentaa uudelleen.
Vein rekisterikilvet ja luovutustodistuksen katsastuskonttorille ja tunsin itseni keveäksi kuin taivaan lintu.