Maanjäristyksiä silmieni edessä. Luonnonmyllerrykset kiinnostavat minua.

Olen monta tuntia tehnyt valokuva-albumeita ja cd:eitä. Huomenna menen kuvaamoon tilaamaan paperikuvia. Sain tilata 50 kuvaa ilmaiseksi siitä liikkeestä, josta ostin Olympukseni. Ja kuvat ovat hienoja. Nyt heillä on tarjous: yli 100:n kuvan tilauksista kpl-hinta on 0,19. Kuten olen jo aikaisemminkin kertonut, olen vain kerran digikuvausaikanani tilannut paperikuvia- tilasin Netistä. Se oli pettymys. Siksi enemmät kuvat ovat jääneet tilaamatta.

Huomenna menen cd:eiden kanssa liikkeeseen.. teetän kuvia ja ostan kuva-albumeita, joihin mahtuu 200 kpl. Ne ovat nyt tarjouksessa: 3 kpl sellaisia albumeita maksaa 13,90. Tilaa on siis 600:lle valokuvalle.

Tällaisia olen askarrellut tänään. Valitettavasti sunnuntaina alkavat työt, joten en ennätä laittaa paperikuviani albumeihin. Vuoden 2006-2007 Sveitsin matkalta käsittelin yli 200 valokuvaa - jokaisen persoonakohtaisesti. Rajasin, tarkastin värit ja valot sekä kontrastin.

Tästä viimeisestä Sveitsin matkasta kopioin ne kuvat cd:elle, jotka eivät ole enää muistikortilla, niitä on ehkä 400. Niitä kuvia en muokannut millään tavalla. Mutta aikaa meni tähän kaikkeen tosi paljon.

Nyt keskityn katastrofien katsomiseen.

Hyvää viikonloppua!