Olen laiskistunut kerrassaan. Tai oikeastaan mielenkiinnon kohteet ovat vaihtuneet. Uudet asiat vievät nyt huomioni.

Ihmettelen, kuinka aktiivinen olin täällä Vuodatuksessa vielä tämän vuoden alkupuolella. Ja nimenomaan kuvahaasteissa olin sitä. Otin valokuvia melkoisen määrän varta vasten haasteita varten. Tykkäsin kyllä tosi paljon siitä, mutta sitten tuli toppi. Hei tuo toppihan ajoittuu siihen, kun aloin etsiä vanhoja kirjoituksiani mapeista, laatikoista ja hyllyiltä. Niin ja sitten tuli kesä..

Valokuvausta en kokonaan jättänyt. On siinäkin tapahtunut muutos: En enää ota sellaisia määriä valokuvia. 

Alunperin perustin blogin kirjoittamista varten kahdeksan vuotta sitten. Olin kuullut, että voi pitää Nettipäiväkirjaa. Kai siinä oli joku sellainenkin motiivi, että joku niitä lukisi. Olin ollut aktiivinen kirjoittaja ennen sitä, mutta työkiireiden takia jätin aktiivisen kirjoittajaminäni paussille. Ja kirjoittelin niitä pikku päivityksiä nettipäiväkirjaani.

Nyt olen palannut kirjoittamisen pariin. Siksi en oikein saa aikaiseksi kirjoitella tänne. 

Mukava on kuitenkin huomata, että vielä muistatte minut. Ehkä välillä otan niihin haasteisiinkin osaa.