Olen hankkinut tänään (ei kun eilen - klohan on jo vaikka mitä) upouuden näytön. Mustassa Pörssissä oli tällainen LG Flatron Wide näyttö 219 Eur. Koska kaikki näyttää nyt hyvin erilaiselta, olen käynyt katselemassa niitä sivuja, joita entisen näytön aikanakin katselin. Myös blogeja kävin lukemassa, joihinkin kirjoittelin kommenttejakin. Huomasin, että valokuvatorstaissa on minulle sopiva aihe. Avaria kuvia löytyy matkani jälkeen kyllä.... tai kukapa tietää, jos vaikka kesäkuvista löytyisi järviavaruutta. Hienoja kuvia monilla on, kävin niitä katselemassa.

Laitoin koneelle osan matkavalokuvista ja katselin niitä kauan. Huomenna tai joku toinen päivä täytyy laittaa ne loputkin. Ovat ne niin kauniita tällä näytöllä, aih ja voih. Kuvia ei tarvitse juurikaan muokkailla. Hyvin vähän on epäonnistuneita kuvia. Uskomaton kamera tai sitten olen oppinut kuvaamaan.

Muuten on ollut kiireinen viikko, kun työt alkoivat maanantaina enkä ollut tehnyt mitään tuntivalmisteluja matkani takia. Kissakin sairastui ja piti käyttää lääkärissä. Matkapyykkejä olen pessyt ja hoitanut kaikenlaisia virallisia asioita. Tyttären poikaa ennätin pikaisesti käydä moikkaamassa yhtenä iltana ja viemässä tuliaiset. Onneksi tyttärellä on nyt poikakaveri, niin hän ei ole niin yksinäinen ja se helpottaa minuakin, kun hän ei ole jatkuvassa kaipauksessa tavata.

On aivan absurdi olo, kun Poika on mennyt armeijaan. Pari ensimmäistä päivää olin ihan hukassa, nyt hänen poissaoloonsa alkaa jo pikku hiljaa tottua. Olisi mukava ennättää siivota Pojan huone ennenkuin hänellä on eka loma. Tällä viikolla en ole ennättänyt eikä tänä viikonloppuna vielä ole siihen mahdollisuutta.