Hieronta, vaikka olikin vain lyhyt näyte- sellainen, antoi ymmärtää, että sitä keho tarvitsee. Miten kipeitä kohtia olikaan hiirikädessä! Selkärangan viereisten pikkulihasten painelu tuntui myös tosi ihanalta. Oltiin tyttären kanssa reissussa. Hieronnasta menimme kirpparille, tytär osti vähän vaatteita. Minä ostin venäläisen maisemakuvakirjan (0,25 eur) ja aivan hurmaavia snapsilaseja 2 tusinaa (8 eur). Kunhan saan kameran tyttäreltä, laitan kuvan laseista tänne. Menimme vielä Euromarketiin, josta tytär osti pojille teltan. Minä sovittelin kesähousuja - en kuitenkaan ostanut, kun eivät olleet sopivia. Tuskastuttavaa, ne olivat joko liian kapeat tai liian pitkät. En enää tiedä, minkä kokoisia vaatteita minun pitää ostaa, kun olen kasvanut.

Katsokaa, miten ihania liikkeitä kuuluu tähän minun tanssilajiini! Videon pätkä on Areenassa 9.5. saakka.