Kahdeksan aikaan kun puhelimeni herätyskello alkoi melskata, olin täydessä unessa ja ensimmäinen ajatukseni oli, että nyt se Poika myöhästyy töistä. Seuraavaksi muistin, että olin herännyt oven kolaukseen jo aikaisemmin ja käynyt vessassa kello kuusi.

Se hyvä puoli armeijassa on ollut, että poika herää oma-aloitteisesti aamuvuoroihinkin.

Minun lähtöni on tänä aamuna ennen yhtätoista. Ennätän katsoa Emmerdalen kertauksen puoleen väliin ennen bussiin juoksemista. Kaksi opetusryhmää on perä perää, sitten tulen kotiin vaihtamaan tavarat ja nappaamaan jotain suuhuni. Vaihdan kulkuneuvoa: huristan autolla naapurikuntaan pitämään ryhmää. Sieltä kurvaan vielä seuraavaan paikkaan opettamaan rumpujen soittoa ja tanssimaan. Kotona olen vasta kymmenen maissa.

Huomenna on taas lasten hoitopäivä ja iltapäivällä yksi opetusryhmä.

Huomasin, että valokuvatorstain aiheena on historia. Voi että on mielenkiintoinen aihe! Ja minulla niin paljon siihen liittyviä valokuvia.