Olen tosi tosi pahoillani, että kommentointini on hyvin vähäistä. Jokaisesta saamastani kommentista olen äärettömän iloinen ja yritän edes niihin vastata. Vaikka en kommentoi, käyn katsomassa lähes kaikki haastevastaukset. Yritän itsekin osallistua mahdollisimman moneen valokuva haasteeseen. Ne ovat olleet ja ovat erittäin tärkeitä valokuvausharrastukseni kannalta. Teemojen kautta olen alkanut hahmottaa ympäristöäni eri tavalla ja nähdä asioita, joita en aikaisemmin ole huomannut.

En istu enää niin kauan kuin aikaisemmin tietokoneella, kun olen aloittanut aktiivisen liikunnan. Ja onhan minulla ne syksyllä aloittamani harrastuksetkin: piirustus, kirjoittaminen (kurssi alkaa tällä viikolla) ja venäjänkieli.

Liikuntaharrastukset ovat: kuntosali, jumppatunnit, hiihto ja tällä viikolla alan vetää itämaisen tanssin ryhmää kerran viikossa 60 min. Ensi lauantaina pidän lisäksi 2 tunnin keppitanssikurssin.

Toivon, että kunto nousee kohisten - yhdessä viikossa tosin ei paljon muuta ole tapahtunut kuin olen saanut kipeitä lihaksia....